dissabte, 9 de març del 2013

REDISSENY PACKAGING



CANVI A UNA LLAUNA DE COCACOLA
Amb aquesta proposta pretenc millorar l'acció de beure de qualsevol llauna. Consta de una nansa aamb ventoses que pots posar i treure a totes les llaunes que vulguis,, ja que a vegades aquestes estan massa fredes, o per tu no escalfar la beguda amb la teva pròpia escalfor corporal.
Tenen forma de cor, ja que sóc una noia amorosa.



dilluns, 4 de març del 2013

Resum de l'article de LA JOIA


Les joies són veritats espirituals, són símbols d’un saber superior. Formen part d’un tresor amagat, que estan al nostre subconscient, i que només trobem amb l’experiència de la vida. Tradicionalment han estat un símbol de bellesa i perfecció, de riquesa material. Al segle XX, s’han eixamplat les fons, els materials, els usos i els significats. A més de la joieria tradicional, que treballa materials preciosos, hi hala joieria com a disseny, que esta lligada a les tendències de la moda. La joieria contemporània desenvolupa totes les possibilitats plàstiques i conceptuals de l’art. La joieria és un camp obert a l’experimentació. Diversos artistes s’han dedicat a la desconstrucció de la joia per qüestionar-ne els codis corporals, econòmics i socials que són els que li donen valor. S’han recuperat materials nobles, ja que els artistes disposen de totes les possibilitats plàstiques per crear objectes únics que puguin ser vehicles de la veritat secreta a la qual ens referíem al principi. La gent creu que la joieria són diamants, or, gemmes diverses, riquesa o glamour, però ningú pensaria en els minerals. Si separéssim la joieria de la joieria, obtindríem cada vegada objectes més petits, subjectius i de valor immaterial. Serien objectes que designen poder, que plasmen records i emocions, i posseeixen un element imprescindible: la seducció. Als anys 60’, els promotors del moviment internacional de la joieria contemporània defensaven la idea de descrita més amunt, converteix la joieria en una opció artística: qualsevol material és vàlid. Aquesta generació de joies ha generat un circuit de galeries especialitzades, i són presents en museus d’art. A diferencia de les dels mestres, les propostes d’avui en dia plantegen una manera diferent el moment de l’eclosió de la joieria contemporània: a diferència dels joves dels 68’ ara hi ha neutralitat. Els espais de creació han sofert un canvi d’apreciació i és més semblant a una cuina o laboratori.. Un altre tret diferencial és mostrar-se més receptius als intercanvis i a les contaminacions de processos i estètiques, des de l’antropologia a la cirurgia plàstica.